Ticker

7/recent/ticker-posts

Οι μεγαλύτεροι εφευρέτες και οι εφευρέσεις τους

 Οι μεγαλύτεροι εφευρέτες και οι εφευρέσεις τους

Στην μακραίωνη ιστορία  της τεχνολογίας υπήρξαν  χαρισματικοί εφευρέτες που  με  τις εφευρέσεις τους άλλαξαν  τον κόσμο. Ας δούμε  τους σημαντικότερους.

Αρχιμήδης ο μέγας εφευρέτης

Βιογραφία του Αρχιμήδη 

Οι Συρακούσες του 3ου προχριστιανικού αιώνα, είναι η γενέτειρα ενός από τους μεγαλύτερους θεωρητικούς μαθηματικούς και μηχανολόγους όλων των εποχών. Ο Αρχιμήδης ο μέγας εφευρέτης, έφερε στο DNA του την επιστήμη και τα μαθηματικά, από τις οικογενειακές του καταβολές. Ο πατέρας του Φειδίας ήταν μορφωμένος και φέρεται να ήταν αστρονόμος. Σύμφωνα με συγκλίνουσες πηγές ο μεγάλος σοφός πρέπει να έζησε μεταξύ 287 – 212 π.Χ. Κατά την παραμονή του στην Αλεξάνδρεια έδειξε ότι εκτός από τα μαθηματικά είχε κλίση στη μηχανική. Κατασκεύασε τον ατέρμονα κοχλία, μια εξαιρετική μηχανή με την οποία οι γεωργοί της Αιγύπτου μπορούσαν να αντλούν νερό από τον Νείλο και να ποτίζουν με ευκολία τα χωράφια τους. 

Η έλικα του Αρχιμήδη χρησιμοποιήθηκε για αιώνες σε όλες τις μεσογειακές χώρες. Στην Αίγυπτο αναφέρεται η χρησιμοποίηση της μέχρι τον 20ο αιώνα.

Η επαγγελματική του σχέση με τους μαθηματικούς της Αλεξάνδρειας συνεχίστηκε και μετά την επιστροφή του στις Συρακούσες. Οι μαθηματικοί αντάλλαζαν επιστολές με μαθηματικά προβλήματα και εισηγήσεις για τις λύσεις τους. 

Ο Αρχιμήδης, μερικές φορές έδινε στους συναδέλφους του λανθασμένα στοιχεία ή συμπεράσματα για να δοκιμάσει τις γνώσεις και την οξύνοια τους.
Μηχανικές κατασκευές
Ο Αρχιμήδης συνδύαζε της θεωρητική μαθηματική γνώση και την πρακτική εξυπνάδα ενός σπουδαίου μηχανικού. Οι σπουδαιότερες από τις μηχανές που κατασκεύασε, πέραν του Ατέρμονα κοχλία που αναφέραμε πιο πάνω, ήταν:
1. Το υδραυλικό ρολόι
Ο Πάππος ο Αλεξανδρινός διασώζει τη μαρτυρία της κατασκευής του υδραυλικού ρολογιού, η αναφορά του όμως είναι γενική και ασαφής. Περισσότερες λεπτομέρειες για την κατασκευή, διασώθηκαν σε αραβικό χειρόγραφο με τίτλο « Περί κατασκευής υδραυλικών ωρολογίων, βιβλίο του Αρχιμήδη ».
2. Το ατμοτηλεβόλο
Ο πρώτος που κάνει αναφορά στο ατμοτηλεβόλο ήταν ο Λεονάρντο ντα Βίτσι, ο οποίος φέρεται από κάποιους ιστορικούς να είχε σχετικό χειρόγραφο του Αρχιμήδη. 
Το όπλο είχε τη δυνατότητα να εκσφενδονίζει σιδερένια σφαίρα ενός ταλάντου σε απόσταση έξι στάδια. Με τα σημερινά μέτρα και σταθμά αυτό ισοδυναμεί στην βολή ενός βλήματος είκοσι πέντε κιλών σε απόσταση πέραν του ενός χιλιομέτρου. 
3. Το οδόμετρο
Ο μεγάλος μαθηματικός και μηχανικός Ήρωνας ο Αλεξανδρινός περιγράφει τον τρόπο κατασκευής του οδομέτρου με λεπτομέρεια. Σκοπός του οργάνου είναι η μέτρηση αποστάσεων με το συνδυασμό μιας σειράς οδοντωτών τροχών. Είναι ο πρόδρομος των αντίστοιχων μηχανισμών που έχουμε στα αυτοκίνητα μας. Ο Ήρωνας αναφέρει ότι βελτίωσε σχέδια προγενεστέρων μηχανικών. 
 
4. Το πλανητάριο
Ένα από τα πλέον περίεργα όσο και αξιόλογα λάφυρα που έφερε ο Μάρκελος στη Ρώμη μετά την άλωση των Συρακουσών, ήταν το πλανητάριο του Αρχιμήδη. Βέβαια το μεγαλύτερο λάφυρο, ο ίδιος ο Αρχιμήδης, χάθηκε εξαιτίας του θανατηφόρου τραυματισμού του από τα δολοφονικά κτυπήματα ενός Ρωμαίου στρατιώτη. 
Τη μαρτυρία για το πλανητάριο διασώζει ο Κικέρωνας. Ο Ρωμαίος φιλόσοφος και ρήτορας μνημονεύει ότι ο εγγονός του Μάρκελλου, ύπατος Μάρκος Μάρκελος έδειξε, 46 χρόνια μετά το θάνατο του Αρχιμήδη, την ουράνια σφαίρα στον συνάδελφο του Γάιο Σουλπίκιο Γάλλο. 
Το έκθεμα παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας δεξίωσης, όμως ο Γάλλος που κατείχε τη μηχανική το εξέτασε με προσοχή και ενθουσιάστηκε από τη τελειότητα της ουράνιας σφαίρας. Ήταν συμπαγής, χωρίς κενά ενδιάμεσα της.
5. Αρχιμήδης ο « μάγος » των μοχλών και των πολεμικών μηχανών
Η γνωστή ρήση του Αρχιμήδη « δώσε μου τόπο να σταθώ και θα κινήσω τη γη » φανερώνει την ακλόνητη πεποίθηση του μεγάλου επιστήμονα για τη δύναμη και τη δυνατότητα των μηχανών που λειτουργούν με μοχλούς και τροχαλίες να μετακινούν βαριά αντικείμενα. 
Ο Πλούταρχος διασώζει τη μαρτυρία ότι ο μεγάλος Συρακούσιος κατασκεύασε πολύσπαστο μηχανισμό (βαρούλκο )με τον οποίο μετακίνησε μόνος του ένα μεγάλο πλοίο. Το περιστατικό περιγράφει επίσης ο Πρόκλος, που αναφέρει ότι ο Ήρωνας ο Αλεξανδρινός κατασκεύασε παρόμοιο μηχανισμό με βάση τα σχέδια του Αρχιμήδη.
Η δύναμη των μοχλών χρησιμοποιήθηκε από τον Αρχιμήδη και για την κατασκευή πολεμικών μηχανών. 
 6. Τα καυστικά κάτοπτρα
Ο Ιωάννης Τζέτζης, στο σύγγραμμα του «Χιλιάδες», περιγράφει την πρωτοφανή για την εποχή εκείνη χρήση της συγκεντρωμένης ηλιακής ακτινοβολίας ως πολεμικού όπλου, με το οποίο οι Συρακούσιοι έκαιγαν τα ρωμαϊκά πολεμικά πλοία. Σύμφωνα με τον Τζέτζη, το όπλο αποτελείτο από ένα μεγάλο εξάγωνο κάτοπτρο, στο οποίο συνέκλιναν ηλιακές ακτίνες από μικρότερα κάτοπτρα που ήταν υπό διαφορετικές γωνίες τοποθετημένα στο γύρω χώρο.
 Η συνολική ακτινοβολία αντανακλάτο από το μεγάλο κάτοπτρο πάνω στο στόχο, ο οποίος έπαιρνε φωτιά εφόσον δημιουργείτο στην εστία στόχευσης θερμοκρασία αρκετών εκατοντάδων βαθμών.
Πολλοί ερευνητές αμφισβήτησαν την μαρτυρία του Τζέτζη ως υπερβολική και πάντως πρακτικά ανέφικτη. Ο ερευνητής Ιωάννης Σακκάς έκανε το 1973 πείραμα για να καταδείξει αν τα πολεμικά κάτοπτρα ήταν μια εφικτή κατασκευή την εποχή του Αρχιμήδη.
 Πήρε εξήντα κοίλα κάτοπτρα, στιλβωμένα με χαλκό για να αυξηθεί η αντανακλαστική τους ικανότητα.
 Τοποθέτησε τα κάτοπτρα με τέτοιο τρόπο ώστε δημιουργήθηκε συγκεντρωτική ακτίνα που συνέκλινε σε απόσταση 70 μέτρων σε μια βάρκα. Η βάρκα πήρε φωτιά, αποδεικνύοντας ότι οι μαρτυρίες των αρχαίων ιστορικών είχαν έρεισμα αληθείας.
7. Το μεγαλύτερο πλοίο της αρχαιότητας
Ο Αθήναιος διασώζει την ακόλουθη μαρτυρία σχετικά με την εμπλοκή του Αρχιμήδη στην κατασκευή ενός από τα μεγαλύτερα τεχνολογικά θαύματα της εποχής του: Του πλοίου Συρακούσια. Ο βασιλιάς των Συρακουσών Ιέρωνας, θέλοντας να δείξει στον Πτολεμαίο την ισχύ και την ποιότητα των μηχανικών και των επιστημόνων του βασιλείου του, δέχτηκε να φέρει σε πέρας παραγγελία και να ναυπηγήσει το μεγαλύτερο πλοίο που είχε μέχρι τότε κατασκευαστεί στον κόσμο. Σχεδιαστής του πλοίου ήταν ο Αρχιμήδης και ναυπηγός ο Αρχίας από την Κόρινθο. 
Το πλοίο ήταν το μεγαλύτερο πλεούμενο που ναυπηγήθηκε μέχρι το 1800 μ.Χ. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε ξυλεία αρκετή για την ναυπήγηση 60 τριήρεων. Ήταν ταυτόχρονα ένα πλωτό παλάτι και φρούριο, ικανό να στεγάσει ένα βασιλιά μαζί με την αυλή του. Στα βασιλικά διαμερίσματα υπήρχε πλωτός ναός, κήπος, γυμναστήριο, χώροι ψυχαγωγίας, αίθουσες δεξιώσεων, διαμερίσματα προσωπικού και φρουράς, αρτοποιείο, δεξαμενή ικανή να μεταφέρει 78 τόνους νερό, υπερυψωμένες επάλξεις με πολεμικές συσκευές και πολλά άλλα.
Το πλοίο έκανε ένα μόνο ταξίδι. Ήταν πολύ δαπανηρό να ταξιδεύει και δεν υπήρχαν λιμάνια στη Μεσόγειο ικανά να το δεχτούν. Ο Πτολεμαίος το χρησιμοποίησε ως πλωτό παλάτι στην προβλήτα του λιμανιού της Αλεξάνδρειας.
8. Η αρχή του Αρχιμήδη και το στέμμα του βασιλιά
Κάθε σώμα που βυθίζεται μέσα στο νερό, χάνει τόσο βάρος, όσο το βάρος του νερού που εκτοπίζει. Το ρήμα «χάνει» προσδιορίζει τη δύναμη της άνωσης που είναι αντίθετης διεύθυνσης με το βάρος. 
Όταν η άνωση είναι μεγαλύτερη του βάρους το σώμα επιπλέει στο σημείο εξίσωσης των δύο αντιθέτων δυνάμεων. Όταν το βάρος υπερνικά την άνωση, τότε το σώμα καταβυθίζεται. Ο Αρχιμήδης χρησιμοποίησε την πιο πάνω φυσική αρχή για να αποδείξει ότι το στέμμα του βασιλιά Ιέρωνα δεν αποτελείτο αμιγώς από χρυσάφι όπως ο κοσμηματοπώλης του βασιλιά ισχυριζόταν.
Καταρχήν πήρε ένα τεμάχιο χρυσού και το ζύγισε στον αέρα. Ακολούθως το έβαλε σε δοχείο πλήρες ύδατος και μάζεψε σε μικρότερο συγκοινωνούν δοχείο το νερό που υπερχείλισε λόγω της καταβύθισης του τεμαχίου του χρυσού. Ζύγισε το νερό που υπερχείλισε. 
Βρήκε ότι ο λόγος του βάρους του χρυσού προς το βάρος του εκτοπισμένου νερού είναι 19,3 προς 1. Ακολούθως ο Αρχιμήδης επανέλαβε το πείραμα με το στέμμα του βασιλιά. Ο αντίστοιχος λόγος που βρήκε ήταν διαφορετικός, άρα το στέμμα δεν αποτελείτο μόνο από χρυσό. Η απάτη αποκαλύφθηκε χάρη στην εξυπνάδα του Αρχιμήδη και ο απατεώνας κοσμηματοπώλης τιμωρήθηκε.

Λεονάρντο ντα Βίντσι

Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι (14/15 Απριλίου 1452 – 2 Mαΐου 1519), ή ντα Βίντσι, ή Λεονάρντο, ήταν Ιταλός πολυμαθής της Ύστερης Αναγέννησης που θεωρείται κατά κοινή ομολογία ένας από τους σπουδαιότερους ζωγράφους όλων των εποχών παρά το περιορισμένο πλήθος των σωζόμενων έργων του. 



Η «Μόνα Λίζα» είναι το διασημότερο ζωγραφικό έργο του Λεονάρντο και το πιο διάσημο πορτραίτο στην ιστορία, ενώ ο «Μυστικός Δείπνος» του είναι ο πλέον ανατυπωμένος θρησκευτικός πίνακας· το σχέδιο του που έγινε γνωστό ως «Ο Βιτρουβιανός Άνθρωπος» συνιστά διάσημο πολιτιστικό σύμβολο
Ο ντα Βίντσι είναι επίσης γνωστός για τα σημειωματάριά του, στα οποία καταχωρούσε σχέδια και σημειώσεις επιστημονικού περιεχομένου· σε αυτά περιλαμβάνεται πληθώρα θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης της ανατομίας, της χαρτογραφίας, της ζωγραφικής και της παλαιοντολογίας. 
Η συνεισφορά του Λεονάρντο στην εξέλιξη των τεχνών είναι συγκρίσιμη μόνο με εκείνη του σύγχρονού του Μιχαήλ Αγγέλου

Εφευρέσεις του Λεονάρντο ντα Βίντσι 

 Χωρίς καμιά αμφιβολία ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ήταν ένας από τους πιο παραγωγικούς εφευρέτες όλης της ανθρώπινης ιστορίας.
 Σήμερα θα δούμε τις 10 καλύτερες ιδέες του!

1. Ιπτάμενη Μηχανή. Μία από τις καλύτερες ιδέες του Λεονάρντο Ντα Βίντσι ήταν η ιπτάμενη μηχανή. Ο Da Vinci φάνηκε να έχει εμμονή με την ιδέα ότι ο άνθρωπος θα μπορούσε να πετάξει και δημιούργησε δύο ιπτάμενες μηχανές. 

Η πρώτη ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας σχετικά με τα φτερά των νυχτερίδων , ήταν ένα είδος αεροπλάνου χωρίς κινητήρα, υποστηριζόταν μόνο από τα ρεύματα του αέρα, όμως, δεν ήταν σε θέση να πετάξει μακριά στον αέρα. Αργότερα, ο ίδιος σχεδίασε την εναέρια βίδα, που θεωρείται ο πρόδρομος του ελικοπτέρου.

2. Ποδήλατο. – Στο έργο του «Codez Atlanticus» Atlantic – -Códice, Ο Da Vinci έκανε σκίτσα με ένα και δύο τροχοφόρα οχήματα, τα οποίο θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν χειροκίνητα μέσα από μια σειρά από πετάλια, δηλαδή το ποδήλατο. Αν και η επίσημη εφεύρεση αυτού του οχήματος ανήκει στον Karl Drais.
3. Σκάφανδρο– Μια ακόμη εφεύρεση του Ντα Βίντσι που ήταν γοητευμένος από τη θάλασσα και, ως εκ τούτου δημιούργησε ένα μηχανισμό για να βουτήξει σε αυτή. Ήταν ένα σκάφανδρο, κατασκευασμένο από δέρμα, το οποίο περιελάμβανε ένα σωλήνα που τοποθετείται στο στόμα του δύτη και ανέβαινε στην επιφάνεια, έτσι ώστε να μπορεί να αναπνεύσει. Είχε σχεδιάσει επίσης πτερύγια με διαμορφωμένα πόδια πάπιας . Ακούγεται οικείο, έτσι δεν είναι
4. Το αλεξίπτωτο – Εφαρμογή σε οποιοδήποτε από τους νόμους της φυσικής, ο Ντα Βίντσι επινόησε ένα πρωτόγονο αλεξίπτωτο που είχε μια πυραμιδική δομή, με μια τετράγωνη βάση και ύψος επτά μέτρων.
5. Αριθμομηχανή – Ο Da Vinci σχεδίασε μια υπολογιστική μηχανή διατηρώντας μια αναλογία 10: 1.
6. Πολεμική Μηχανή – Παρά το γεγονός ότι δεν ήταν ένα πολυβόλο, όπως εμείς ξέρουμε σήμερα, αυτό το όπλο έριχνε βολές σε σύντομα χρονικά διαστήματα.
7. Θωρακισμένη δεξαμενή – Δημιουργήθηκε χάρη στη δύναμη 8 ανδρών , η θωρακισμένη δεξαμενή μοιάζει με το κέλυφος μιας χελώνας. Χτίστηκε με ξύλινες σανίδες ενισχυμένο με μεταλλικές πλάκες .
8. Αυτοκίνητο – Το πρώτο αυτοκίνητο ήταν φτιαγμένο από ξύλο και ήταν θέση να λειτουργήσει με οδοντωτούς τροχούς. Το 2004, επιστήμονες στο Μουσείο της Φλόριντα έλεγξαν το όχημα και λειτουργούσε, όπως το είχε σχεδιάσει ο ζωγράφος.
9. Παραβολικές Πυξίδες – Μια άλλη ιδέα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι ήταν το στοιχείο της πυξίδας που χρησιμοποιείται για την κατάρτιση και για τη μέτρηση αποστάσεων στους ναυτικούς χάρτες.
10. Αναδίπλωση Γέφυρα – Ένα περιστρεφόμενο πτυσσόμενο σύστημα γέφυρας λειτουργεί με μια κουλουριασμένη βάση και τροχαλίες επιτρέποντας να αναπτυχθεί γρήγορα.

Νικολά Τέσλα

Ο Νίκολα Τέσλα έχει πολλούς φανατικούς οπαδούς. Ανθρώπους που ξέρουν τα πάντα γι’ αυτόν, διαβάζουν τις βιογραφίες τους και ξερού ν ακριβώς τι εφηύρε. Αυτοί οι άνθρωποι φυσικά τον θεωρούν πολύ ανώτερο εφευρέτη και επιστήμονα από τους σύγχρονούς του, όπως τον Γκράχαμ Μπελ και τον Τόμας Έντισον. Τα επιτεύγματα του είναι πολλές φορές ασυναγώνιστα με την άγρια φαντασία του να του δίνει περισσότερο τον τίτλο του λαϊκού ήρωα παρά του επιστήμονα.

Οι 23 εφευρέσεις του Νίκολα Τέσλα


1. Σύστημα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC): Ο Tesla ανέπτυξε και προώθησε τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας εναλλασσόμενου ρεύματος, η οποία έφερε επανάσταση στην παραγωγή και τη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας.
2. Επαγωγικός κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος: Η δημιουργία από τον Tesla του πολυφασικού επαγωγικού κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος αποτέλεσε επανάσταση στην ηλεκτρική μηχανική, επιτρέποντας την αποτελεσματική παραγωγή και αξιοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας.
3. Πηνίο Tesla: Αυτός ο μετασχηματιστής υψηλής συχνότητας είναι γνωστός για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης, υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενου ρεύματος και έχει βρει εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η ψυχαγωγία και η έρευνα.
4. Ράδιο τηλεχειρισμός: Το έργο του Tesla σχετικά με τα ραδιοκύματα και την τεχνολογία τηλεχειρισμού έθεσε τα θεμέλια για τη σύγχρονη ασύρματη επικοινωνία και τον αυτοματισμό.
5. Ασύρματη μετάδοση ηλεκτρικής ενέργειας: Ο Tesla οραματίστηκε την ασύρματη μετάδοση ηλεκτρικής ενέργειας και διεξήγαγε πειράματα στον τομέα αυτό, αν και δεν υλοποιήθηκε πλήρως κατά τη διάρκεια της ζωής του.
6. Τουρμπίνα χωρίς πτερύγια: Ο Tesla σχεδίασε μια τουρμπίνα χωρίς πτερύγια που χρησιμοποιούσε την καύση για την περιστροφή των δίσκων και ήταν πιο αποδοτική σε καύσιμα από τις παραδοσιακές τουρμπίνες, αν και δεν είδε ποτέ ευρεία χρήση.
7. Ο μεγεθυντικός πομπός του Tesla: Ένα τεράστιο πηνίο, παρήγαγε υψηλές τάσεις και έπαιξε ρόλο στα πειράματά του για την ασύρματη μετάδοση ενέργειας.
8. Ταλαντωτής Tesla: Αυτή η μηχανική συσκευή παρήγαγε ταλαντώσεις και βρήκε εφαρμογές σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης σεισμών.
9. Βαλβίδα Tesla: Μια μονόδρομη βαλβίδα χωρίς κινούμενα μέρη, βελτίωσε τον έλεγχο της ροής των υγρών.
10. Τουρμπίνα Tesla: Μια τουρμπίνα χωρίς πτερύγια που κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1913, προσφέροντας πιθανές εφαρμογές στην παραγωγή ενέργειας και την πρόωση.
11. Αντλία Tesla: Ένας καινοτόμος σχεδιασμός αντλίας που χρησιμοποιούσε το φαινόμενο της οριακής στιβάδας για τη μεταφορά υγρών.
12. Το ραδιοελεγχόμενο σκάφος του Tesla: Ένα πρώιμο παράδειγμα τηλεχειριζόμενης τεχνολογίας, που χρησιμοποιήθηκε για να επιδείξει την ασύρματη μετάδοση.
13. Μετασχηματιστής Tesla: Ένας μετασχηματιστής σχεδιασμένος για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης και χαμηλού ρεύματος, που χρησιμοποιείται σε διάφορα ηλεκτρικά πειράματα.
14. Πειράματα ακτίνων Χ Tesla: Ο Tesla διεξήγαγε έρευνα για την τεχνολογία ακτίνων Χ και τις πιθανές ιατρικές εφαρμογές της.
15. Μηχανή σεισμού του Tesla: Ισχυρίστηκε ότι ανέπτυξε μια συσκευή που μπορούσε να δημιουργήσει μηχανικές δονήσεις για την προσομοίωση σεισμών για επιστημονική έρευνα.
16. Ο πύργος Wardenclyffe του Tesla: Ένα φιλόδοξο σχέδιο που αποσκοπούσε στην ασύρματη μετάδοση ενέργειας και επικοινωνίας, αν και δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
17. Η ηλεκτρική άμαξα του Tesla: Ένα πρώιμο πρωτότυπο ηλεκτρικού οχήματος.
18. Το τηλεχειριζόμενο υποβρύχιο της Tesla: Μια εφεύρεση για την επίδειξη της τεχνολογίας τηλεχειρισμού.
19. Το όπλο δέσμης σωματιδίων του Tesla (ακτίνα θανάτου): Αν και δεν κατασκευάστηκε ποτέ, ο Tesla είχε προτείνει ένα όπλο που χρησιμοποιούσε ακτίνες σωματιδίων για αμυντικούς σκοπούς.
20. Τηλεγεωδυναμική του Tesla: Μια ιδέα που σχετίζεται με τη μετάδοση μηχανικής ενέργειας σε μεγάλες αποστάσεις μέσω της Γης.
21. Ασύρματος φωτισμός του Tesla: Πειραματίστηκε με συστήματα ασύρματου φωτισμού, οραματιζόμενος τη δυνατότητα φωτισμού του κόσμου χωρίς καλώδια.
22. Ο ατμοκίνητος ταλαντωτής του Tesla: Μια πρώιμη εφεύρεση που κατέδειξε το ενδιαφέρον του για τη μηχανολογία.
23. Teleforce Weapon του Tesla: Μια ιδέα για ένα όπλο δέσμης σωματιδίων σχεδιασμένο για αμυντική στρατιωτική χρήση.