Ticker

15/recent/ticker-posts

Προγραμματισμός ύλης στην Τεχνολογία Γυμνασίου

Οι άξονες αυτοί που θα διατρέξουν τη διδασκαλία σε όλες τις τάξεις των μαθητών και μαθητριών του Γυμνασίου με κατάλληλες ανά τάξη δραστηριότητες , περιγράφονται αναλυτικά στο τεύχος Οδηγίες διδασκαλίας προς τους/τις Εκπαιδευτικούς για το Μάθημα της Τεχνολογίας Α’, Β’ & Γ’ Γυμνασίου σε σχέση με το Αναλυτικό Πρόγραμμα της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στα πλαίσια της Γενικής Εκπαίδευσης και υποστηρίζονται από σενάρια Εφαρμογής Εκπαιδευτικών διαδικασιών ανά τάξη και παραδείγματα καλών πρακτικών που πραγματοποιήθηκαν σε σχολεία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Ενδεικτικά για το Α’ τετράμηνο   θα περιλαμβάνει  θέματα που να αφορούν:

·         τα πρώτα στάδια και την εξέλιξη της Τεχνολογίας σε συνάρτηση με την εξέλιξη των αναγκών,

·         την  σημαντική προσφορά της τεχνολογίας στο σύγχρονο πολιτισμό,

·          τα  οφέλη της τεχνολογίας στον άνθρωπο,  τα περιβαλλοντικά προβλήματα που προκάλεσε η ανάπτυξή της,

·         τα διάφορα επαγγέλματα που σχετίζονται με την τεχνολογία,

·         τις Τεχνολογικές Ενότητες,

·         την ανάληψη  ατομικής γραπτής εργασίας και  την κατασκευή ομοιώματος (λειτουργικού ή μη)

·         την έρευνα  της βιβλιογραφίας και  των πηγών πληροφόρησης,

·         σεμινάρια παρουσίασης των εκάστοτε  πληροφοριών   με την μορφή της ανεστραμμένης τάξης ,όπου είναι εφικτό. 

Ενδεικτικά για το Β’ τετράμηνο θα   περιλαμβάνει    θέματα που να αφορούν:

  • τον τρόπο προγραμματισμού της εργασίας των μαθητών/τριών (δημιουργία χρονοδιαγράμματος, παράγοντες και προϋποθέσεις υλοποίησης ατομικού έργου). 
  •         τη χρήση εργαλείων για την κατασκευή του ατομικού έργου και τους κανόνες ασφαλείας  κατά  την χρήση τους         
  •        τη διοργάνωση σεμιναρίων για  την παρουσίαση των ατομικών έργων και των πληροφοριών  που τα συνοδεύουν με την μορφή της ανεστραμμένης τάξης ,όπου είναι εφικτό .
  •          Επανάληψη  της διαδικασίας του ατομικού έργου  αν υπάρχει  επαρκής διαθέσιμος χρόνος. 

 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ   Α΄ΤΑΞΗ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ                                             1 ΩΡΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ                                        1 ΩΡΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ                                  1 ΩΡΑ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓ.ΕΝΟΤΗΤΕΣ(ΕΡΓΑΛΕΙΑ –ΜΗΧΑΝΕΣ)                1 ΩΡΑ

ΤΕΧΝΟΛ.ΕΝΟΤΗΤΕΣ(ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΣ)           1 ΩΡΑ

ΤΕΧΝ.ΕΝΟΤΗΤΕΣ(ΕΝΈΡΓΕΙΑ-ΙΣΧΥΣ)   1 ΩΡΑ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΡΓΟΥ                           1 ΩΡΑ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΉ ΕΡΓΑΣΊΑ           1 ΩΡΑ 

ΕΡΕΥΝΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ  -                                            2  ΩΡΕΣ

ΣΥΛΛΟΓΗ  ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ                                                 1 ΩΡΑ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ                                    1 ΩΡΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ  ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΤ.ΕΡΓΟΥ                     1 ΩΡΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΕΡΓΟΥ                                                            1 ΩΡΑ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΕΡΓΟΥ                                                           3 ΩΡΕΣ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

ΟΛΟΚΛΉΡΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ                                                   3 ΩΡΕΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ                                             1 ΩΡΑ

ΜΑΡΤΙΟΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ                                             4 ΩΡΕΣ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΝΟΤΗΤΑ            2 ΩΡΕΣ

ΜΑΪΟΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΝΟΤΗΤΑ            2 ΩΡΕΣ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΘΕΣΗΣ                                                       2  ΩΡΕΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 31

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΠΡΟΣΟΧΗ !

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ  ΕΔΩ 

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Εφαρμογή της μεθόδου της ομαδικής εργασίας

Στόχος της μεθόδου της ομαδικής εργασίας για την γραμμή παραγωγής και για την μελέτη της βιομηχανίας είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο να διερευνήσουν σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια τον σκοπό της τεχνολογίας.

Οι δραστηριότητες στην τάξη θα βοηθήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες να καταλάβουν ότι η τεχνολογία και ειδικά η εκτεταμένη χρήση  των μηχανών αυξάνει τις δυνατότητες  των  ανθρώπων:

Ειδικότερα  στόχοι  του μαθήματος θα είναι:

·         Να βελτιώσουν την γνώση τους για  την βιομηχανία, την βιομηχανική παραγωγή, την αυτοματοποίηση στο χώρο παραγωγής, την χρήση της πληροφορικής στο κόσμο των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας.

·         Να κατανοήσουν τη σημασία της συνεργασίας  μεταξύ των τμημάτων στο κόσμο  ων επιχειρήσεων .

·         να επεκτείνουν την αντίληψή τους για άλλες τεχνολογικές ιδέες, και για να αναπτύξουν  νέα ιδέες και νέες τεχνολογίες.

·         Να μάθουν πως η δημιουργικότητα είναι κεντρική ιδέα στην ανάπτυξη προϊόντων και συστημάτων.

·         Να είναι ικανοί να αξιολογούν την εμπορική εφαρμογή της τεχνολογίας.
Να ερευνήσουν πώς οικονομικά,  και περιβαλλοντικά ενδιαφέροντα έχουν επηρεάσει την ανάπτυξή της.

·         Να κατανοήσουν τα περιβαλλοντικά προβλήματα από την ανάπτυξη της βιομηχανικής παραγωγής  και ιδίως το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής.

·         Να  αποκτήσουν βασικές γνώσεις σχεδίασης ενός ομοιώματος βιομηχανίας( οικολογικό αποτύπωμα-βιοκλιματικό κτίριο), αλλά και κατασκευής αυτού  τηρώντας πάντα τα μέτρα  ασφαλείας

 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  Β΄ ΤΑΞΗ

Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ               1    ΩΡΑ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ            2 ΩΡΕΣ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ            1 ΩΡΑ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ   ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ                                                     1 ΩΡΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ                                                        1 ΩΡΑ

ΤΟΜΕΙΣ  ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ                                                                                1 ΩΡΑ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ  ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ                                                        1 ΩΡΑ

 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ  Α ΤΡΙΜΗΝΟΥ                                    1 ΩΡΑ

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ   ΚΑΘΕ  ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ                     1 ΩΡΑ

ΑΝΑΛΥΣΗ   ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ   -ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  ΠΟΥ

 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ  ΚΑΘΕ  ΤΜΗΜΑ                                                            1 ΩΡΑ  

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ               

ΑΝΑΛΥΣΗ   ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ   -ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  ΠΟΥ

 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ  ΚΑΘΕ  ΤΜΗΜΑ                                                            1 ΩΡΑ 

ΕΠΙΛΟΓΗ  ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ- ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ                                      1 ΩΡΑ                   

ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΘΕ  ΡΟΛΟΥ                                              1 ΩΡΑ


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ  ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ                                                                             2 ΩΡΕΣ

Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ                                                                             1 ΩΡΑ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΘΕ ΡΟΛΟΥ                                 4 ΩΡΕΣ

ΜΑΡΤΙΟΣ                                                                                                 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΘΕ ΡΟΛΟΥ                                 1 ΩΡΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΜΑΚΕΤΑΣ                                                                      3 ΩΡΕΣ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΜΑΚΕΤΑΣ                                                                      2 ΩΡΕΣ

ΜΑΪΟΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΜΑΚΕΤΑΣ                                                                      2 ΩΡΕΣ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΘΕΣΗΣ                                                                       2 ΩΡΕΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ  ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ


ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 31

ΠΡΟΣΟΧΗ !

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κατά  τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς θα γίνει εφαρμογή της μεθόδου «έρευνα και πειραματισμός» για τη διδασκαλία του μαθήματος.

Στόχοι της μεθόδου «έρευνα και πειραματισμός» είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να:

  • αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων ανακαλύψεων και της νοητικής ικανότητας του ανθρώπου να βελτιώνει τις υπάρχουσες τεχνολογίες καθώς και να αναπτύσσει νέες,
  • συνεχίσουν να αναπτύσσουν υψηλότερου επιπέδου ικανότητες σκέψης, όπως είναι η διατύπωση ερωτήσεων, η εξερεύνηση και η έρευνα,
  • κατανοήσουν ότι η τεχνολογία συνδέεται με τις ανθρώπινες δραστηριότητες,  και τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς,
  • αναγνωρίζουν αυτές τις επιρροές και να αντιλαμβάνονται πώς οι παράμετροι αυτοί στο σύνολό τους επηρεάζουν την τεχνολογική ανάπτυξη.

·         Κατά την εφαρμογή της μεθόδου, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από τη μέθοδο «έρευνα και πειραματισμός».

·         Επίσης θα χρησιμοποιηθεί το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης για  την παρουσίαση απλών θεμάτων θεωρίας αλλά και της παρουσίασης των ερευνών.

  ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ                                                                       1 ΩΡΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΟΡΙΣΜΟΣ                                                                                     1 ΩΡΑ

ΤΙ  ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ  Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΕΝΙΚΑ                                                 1 ΩΡΑ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤ .ΕΡΕΥΝΑ-ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ                                                    

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΓΝΩΣΗ                                                                              1 ΩΡΑ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤ.ΕΡΕΥΝΑΣ                                                            1 ΩΡΑ

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΕΠΙΣΤ.ΕΡΕΥΝΑΣ                                                                   1 ΩΡΑ

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ                                                                            1 ΩΡΑ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ  -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ                                           1 ΩΡΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ                                                                                  1 ΩΡΑ

 ΜΕΤΡΗΣΗ-ΜΕΣΑ,ΟΡΓΑΝΑ   ΜΕΤΡΗΣΗΣ                                                     1 ΩΡΑ

ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΩΝ -ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΡΕΥΝΩΝ                               1 ΩΡΑ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ                                     1 ΩΡΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ                                                                                    1 ΩΡΑ

ΧΩΡΙΣΜΟΣ  ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ                                                                                1 ΩΡΑ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΟΣ  ΕΡΕΥΝΩΝ ΑΠΟ ΠΗΓΕΣ                        1 ΩΡΑ

ΑΝΑΛΗΨΗ  ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ                              1 ΩΡΑ

Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ    

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ         

ΕΡΕΥΝΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ                                                                               1 ΩΡΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΗ  ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ                                                             1 ΩΡΑ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ                                                                            4 ΩΡΕΣ

ΜΑΡΤΙΟΣ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ                                                                            2 ΩΡΕΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ                                                                           2 ΩΡΕΣ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ                                                                           2 ΩΡΕΣ

ΜΑΪΟΣ

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ                                                                            4 ΩΡΕΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ  31


ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ   ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

ΘΕΩΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΕΥΝΩΝ

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΩΜΟΙΩΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΩΝ


ΠΡΟΣΟΧΗ !

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



                                     


                                                    @mytexnologia

 

 

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια