Ticker

15/recent/ticker-posts

Επιλογή ονόματος επιχείρησης

Στα πλαίσια  της ομαδικής εργασίας Τεχνολογίας Β΄Γυμνασίου οι μαθητές καλούνται  να  επιλέξουν όνομα  για  την βιομηχανία-επιχείρηση που θα μελετήσουν.
Η επωνυμία μίας επιχείρησης αποτελεί και αυτή έναν παράγοντα για την επιτυχία της.
 Η σωστή επιλογή του ονόματος της επιχείρησης μπορεί να βοηθήσει στην προώθησή της.

 Καλό λοιπόν είναι να έχει κανείς υπ' όψιν τα εξής:
Ένα ταιριαστό όνομα :    Το όνομα της επιχείρησής σας πρέπει να είναι ένα όνομα που να ταιριάζει με το πεδίο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι ένα περιγραφικό όνομα, που να παραπέμπει στα ενδιαφέροντα της επιχείρησης. Να γίνεται δηλαδή σαφές από το όνομα πως έχουμε να κάνουμε με μία επιχείρηση που ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, για παράδειγμα, ή με τα παιδικά ρούχα ή με τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
ομαδική εργασία τεχνολογίας β΄γυμνασίου
Ένα μοναδικό όνομα :     Το όνομα μίας νέας επιχείρησης πρέπει να είναι μοναδικό. Αυτό γιατί αν χρησιμοποιείται και από άλλη επιχείρηση μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα σχετικά με την προβολή και την κατοχύρωση. Γι'αυτό καλό είναι να γίνει μία έρευνα στα κατοχυρωμένα ονόματα (πχ στο διαδίκτυο) ώστε να μην προκύψουν προβλήματα στο μέλλον.
Ένα σύντομο όνομα  :      Περιγραφικό όνομα δεν σημαίνει απαραιτήτως μεγάλο και δύσχρηστο όνομα. ένα σύντομο όνομα έχει πολλά πλεονεκτήματα: εντυπώνεται στη μνήμη, είναι εύχρηστο, είναι πιο εύκολο να δημιουργηθεί δικτυακός τόπος με βάση το όνομα...
Ένα μοντέρνο όνομα  :    Το όνομα μιας νέας επιχείρησης πρέπει να συνδέεται με το πνεύμα της εποχής της, να παραπέμπει στις νέες τάσεις και τις νέες συνήθειες(εξαιρούνται προφανώς επιχειρήσεις με διαφορετικό προσανατολισμό, όπως πχ καταστήματα με αντίκες).
Ένα όνομα με κύρος :      Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης, συχνά η επωνυμία είναι καλό να αποπνέει κύρος, να δίνει την αίσθηση πως έχουμε να κάνουμε με μία σοβαρή επιχείρηση. Η επιλογή ανάμεσα στην trendy και την πιο σοβαρή επωνυμία έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με το ύφος και το πεδίο δραστηριότητας της επιχείρησης. 

Ένας συνδυασμός βέβαια, με τις σωστές αναλογίες, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά πετυχημένος.

Για να σχεδιάσεις τον λογότυπο του ονόματος  γράφεις στο google το όνομα της εταιρείας κα μετά τη λέξη logo  πχ. evomat logo

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια